Vezetőség

Pesztericz Péter

Ügyvezető igazgató

Mik a legfontosabb feladatai?

Ügyvezető igazgatóként felelős a cég egészének stabilitásáért, és gondoskodik arról, hogy az Express One Hungary Kft. mindenkor megfeleljen a tulajdonosi elvárásoknak. Irányítja és részt vesz a céget érintő folyamatokban, koordinálja az Osztrák Postához kötődő projekteket, illetve felügyeli a cég marketingtevékenységét. Mint munkáltató minden munkavállalóért felel, a cég egészét érintő változások menedzselése mellett. Kijelöli a közép- és hosszú távú stratégiai irányokat.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • A cég szervezeti átalakítása.
  • A cég új telephelyre költöztetése a BILK logisztikai központba.
  • Az új szortír-rendszer kialakítása.
  • Ügyfélszolgálati Call-center kiépítése.
  • A vállalat új weboldalának elkészítése és az online fejlesztések koordinálása.
  • A B2C piac felé nyitás előkészítése.

Mire büszke az Express One történetében?

  • Arra, hogy a cég megtartotta 4. pozícióját a magyarországi CEP piac garantált idejű, kiscsomagos szegmensében, 2012-ben 23,2%-kal több küldeményt és 16,8%-kal több bevételt realizálhatott az előző évhez képest.
  • Arra, hogy a cég központi telephelye új helyszínre költözött, egyúttal új szortír- és irodaközpont jöhetett létre a BILK logisztikai központban.
  • Arra, hogy sikerül évek óta jó kapcsolatot fenntartani mind az ügyfelekkel, mind az alvállalkozókkal.
  • Arra, hogy az ügyfélközpontú szemléletet (ideértve a hírleveleket, a call center működtetését, a partnerrendezvényeket, az e-mail és sms-értesítések bevezetését) sikerült meghonosítani a cégen belül és egy jól működő csapatot összekovácsolni.
Pesztericz Péter

Molnár Tímea

Humánerőforrás igazgató

Mik a legfontosabb feladatai?

Az Express One Hungary üzleti stratégiájához igazított létszám terv teljesítésének megszervezése, a megfelelő létszámú munkaerő megtartása. Teljesítmény-követelmények megfogalmazása, kommunikálása, mérése és fejlesztése. Szervezetfejlesztés, változás-menedzsment. A munkavállalók szakmai és általános ismereteinek fejlesztéséhez tervek és programok kidolgozása. A szervezet érdekeltségi rendszerének, és a munkavállalók egyéb ösztönzési formáinak kialakítása.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • Kanadában szerezte humánerőforrás-menedzseri diplomáját, és itt kezdte pályafutását is – a burlingtoni Evertz Microsystems Ltd.-nél adminisztrátorként kezdett, majd néhány éven belül HR menedzser lett.
  • Dolgozott az OMV Magyarországnál és a Scania Hungary-nál, mint HR menedzser.
  • Az Express One-t megelőzően a Rex-Bud Kft. HR Business Partnere volt, ahol többek között a feladatai közét tartozott a cég új HR stratégiájának kidolgozása és bevezetése.

Milyen kihívásra számít a Express One-nál?

Minden cég számára kihívást jelent a fellelhető legjobb munkaerő megtalálása, a tehetséges munkaerő megtartása. Hazánkban a HR szakma több szempontból is változáson megy keresztül, Tímea ezért is szeretné a nemzetközi tapasztalatait alkalmazva a HR terület általános megítélését javítani. Ezt egy pozitív hozzáállású, a dolgozó, és a cég érdekeit is figyelembe vevő nem konvencionális HR stratégiával tervezi megvalósítani. Ami ehhez a kulcs: összetartó, hatékony csapat felépítése, a munkavállalók motiválása, fejlesztése.

Molnár Tímea

Vass László

Informatikai vezető

Mik a legfontosabb feladatai?

Feladatai közé tartozik a meglévő vállalat-irányítási rendszer felügyelete, a hálózat stabil működésének biztosítása, naprakész fenntartása. Informatikai igazgatóként felel a jelenlegi rendszer fejlesztéseiért, koordinálja az érintett osztályok ezzel kapcsolatos feladatait és rendszeresen riportol az anyavállalat felé.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • A korábbi jogelőd vállalat informatikai átvilágítása.
  • A Merland Express vállalati integrációja során a cég korábbi rendszerének lecserélését és az aktuális folyamatok bevezetését irányította.

Mire büszke az Express One történetében?

  • Arra, hogy a cég új telephelyekre költözésekor (2009-ben Gyálra, majd 2011-ben a BILK Logisztikai Központba) az informatikai rendszert sikerült időben, a folyamatos munkavégzést garantáló minőségben kialakítani, implementálni.
  • Arra, hogy a cég 2011-ben bevezette a nyilvános Track and Trace (csomagkövető) rendszert és az MC75 szkennerek használatát, amely országos szinten tesz lehetővé tényleges online útvonal és átadási információ-továbbítást.
  • Arra, hogy az ügyfélprogramunk újabb és újabb funkciói hatékony segítséget jelentenek régi és új partnereinknek egyaránt.
Vass László

Kis László

Logisztikai igazgató

Mik a legfontosabb feladatai?

Igazgatóként irányítja a legtöbb munkavállalót magában foglaló, teljes logisztikai csapat munkáját, amelybe bele tartozik a kézbesítéseket, és árufelvételeket végző alvállalkozói- és depó hálózat, a raktári munkafolyamatokat és a csomagok / raklapok elosztását, irányba állítását végző központi raktár munkáját.

Gondoskodik a szolgáltatás stabil működéséről, a mögöttes háttérfolyamatok hatékony kialakításáról és bevezetéséről. Szoros együttműködésben a kereskedelmi osztállyal részt vesz a vállalt raktározási szolgáltatásának tervezéséért, fejlesztéséért. Felelős a költségek optimalizálásáért, tervezéséért, és az operációt érintő eredmények riportolásáért. Részt vesz az Osztrák Posta által indított projektekben és különböző szakmai fórumokon, konferenciákon, ügyféltalálkozókon képviseli a céget.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • A cég új telephelyre költöztetése a BILK logisztikai központba.
  • A raktári folyamatok LEAN szemléletű optimalizálása.
  • Az új szortírozó rendszer kialakítása.
  • A futárok napi munkavégzésében nélkülözhetetlenné vált, online kapcsolattal rendelkező Motorola MC75 szkennerek bevezetése.

Mire büszke az Express One történetében?

  • A jogelőd cégek logisztikai hálózatának sikeres integrációjára.
  • Az új szortírozó központ tervezésére,kialakítására és az online szkennerek bevezetésére.
  • A stabil hálózatra és az alvállalkozókkal kialakított partnerkapcsolatra.
  • Arra, hogy évről-évre sikerül megfelelni a megbízói elvárásoknak és folyamatosan magas színvonalú szolgáltatást tud biztosítani a vállalat.
Kis László

Pap Viktória Katalin

Pénzügyi igazgató

Mik a legfontosabb feladatai?

Pénzügyi vezetőként feladatai közé tartozik a cég pénzügyi, számviteli és kontrolling rendszerének kialakítása, felügyelete, irányítása, valamint a pénzügyi osztályon dolgozó kollégák szakmai irányítása, fejlesztése, motiválása. Havi zárások alkalmával rendszeresen és ad-hoc riportokat készít elő a felsővezetők és a tulajdonosok részére, szükség esetén kapcsolatot tart a társaság könyvvizsgálóival.

Milyen kihívásokra számít a munkájában?

Viktória fontosnak tartja az egyes belső folyamatok optimalizálását, a hatékonyságuk növelését, különös tekintettel a kintlévőségek csökkentésére. Ennek megvalósítása jelenti szerinte a legnagyobb kihívást munkájában.

Mire büszke az Express One Hungary történetében?

Arra, hogy 2009 óta egy családias hangulatú, dinamikusan fejlődő vállalat összetartó csapattagja lehet egy olyan vállalatnál, amely folyamatos árbevétel növekedés mellett képes a változó piaci körülményekre gyorsan reagálni.

Pap Viktória Katalin

Dévai Gábor

Logisztikai igazgatóhelyettes

Mik a legfontosabb feladatai?

Feladatai közé tartozik a nappali és éjszakai raktár vezetése, új futárindítási- és futárérkeztetési folyamatok kidolgozása az éjszakai operációban.

Emellett felel az éjszakai adatrögzítés folyamatinak optimalizálásáért, és az új raktári operatív folyamatok kidolgozásáért,
valamint hozzá tartozik az épület karbantartással kapcsolatos feladatok irányítása, kamera-rendszerrel, beléptető rendszerrel kapcsolatos feladatok ellátása is.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • Az ügyfélszolgálat szervezeti átalakítása.
  • ISO 9001 és ISO 14001 tanúsítványok bevezetése és megtartása.
  • Ügyfélszolgálaton működő új call center bevezetése.
  • Új futár formaruházat bevezetése.
  • Raktári targonca-flotta cseréje környezetkímélő típusokra.

Mire büszke az Express One történetében?

  • Arra, hogy egy dinamikusan fejlődő cég csapatának lehet fontos láncszeme.
  • Arra, hogy új, egy modern call center és egy felkészült csapat várja a megbízókat a vonalak végén.
  • Arra, hogy a saját területéhez tartozó ISO minőségbiztosítási tanúsítványokat hat éve folyamatosan sikerül megújítani.
  • Arra, hogy részese lehetett a cégen belüli ügyfélorientált szemlélet kialakításának.
Dévai Gábor