Feladom a csomagom

Mi is az az eBOX?

Az eBOX felületén szerződéssel nem rendelkező Megbízóinknak szeretnénk lehetőséget biztosítani a csomagküldésre.

A szolgáltatás bevezetésével a nem szerződött ügyfeleinknek lehetőségük lesz másnapi 24H-s utánvétes vagy anélküli és export megbízásokat (utánvét nélkül) megadni. Az eBOX felületén rögzített megbízások esetén a Feladók a csomag felvételekor egyenlítik ki a szállítás díj költségét, az összeget kifizethetik bankkártyával és készpénzzel egyaránt. Utólagos számlázást és raklapos megbízásokat azonban csak szerződött partnereinknek van lehetőségünk biztosítani.

A felület használatához regisztráció szükséges. A felületre történő regisztráció során (vagy azt követően) a kötelezően megadható adatok mellett rögzíthetünk akár több e-mail címet, módosíthatunk számlázási adatot, kezelhetjük a korábban megadott címzett adatainkat egyaránt.

A felület elérési linkje: https://ebox.expressone.hu/

Megbízást rögzíteni a Feladom a csomagom menüponton belül lehet.

A küldemény rögzítését követően, ha egy megbízó mégis töröltetni vagy módosítani szeretné ezt a megbízást, az ügyfélszolgálatunkra betelefonálva lesz lehetősége ezt kérni a kolléganőktől.

Az eBOX megbízás esetén futárjaink előre nyomtatott etikettel érkeznek majd az árufelvételi helyszínére.

Kérdés esetén keresse értékesítési osztályunkat az alábbi elérhetőségen:
Express One Hungary Kft.
H-1239 Budapest,
Európa út 12. / L1 épület
T +36 1 8 777 420
ertekesites@expressone.hu
www.expressone.hu