Bővebben a tatabányai alvállalkozó váltásról

Az alábbi cikkben olvashattok egy kicsit bővebben a tatabányai depóváltás hátteréről.

Szerző: Őrsi Krisztián

Elöljáróban szeretnénk megköszönni Polenyik Tamásnak és csapatának az eddigi munkáját. Mindenki számára ismert Tomi, áliász Citi 2013-ban indította el tatabányai depót igaz akkor még kis depónak számítottak, de az évek múlásával háromszor is kellett költözniük, ugyanis olyan fejlődést mutattak, hogy szükséges volt a telephely bővítésére. Sajnos Citi hosszútávon már nem látott kihívást a depó további üzemeltetésében, így szeptember 1-vel alvállalkozó váltás történt a tatabányai depóban.

A kecskeméti depót már hét éve sikeresen üzemeltető Lédeczi István és Hercegh Béla vállalták, hogy a jövőben folytatják az Express One által pályázati úton meghirdetett 14-es depó irányítását.
Az induláshoz minden feltétlenül szükséges eszközt időben beszereztek, a többi felszerelés beüzemelése pedig folyamatosan történik. A járműpark 12 db, 0 km-es furgon méretű autót jelent, melyből 5 db már az első napon rendelkezésre állt, a többit pedig pár hét múlva szállítja a kereskedő. Ezek megérkezéséig pedig szép, pár éves járművekkel szállítják a küldeményeket.

A depó vezetésére Kórósi Balázst kérték fel, aki korábban évekig intézte a tatabányai depó napi szintű operatív vezetését. Balázs viszi a reggeli operációt, a délutáni elszámolást pedig változatlanul Tóth Péter kollégánk vezényli le. Mindketten emellett a küldemények napi szintű kiszállításában is részt vesznek.

Mi lett az ott dolgozó futárokkal?
A régebb óta ott dolgozó futár kollégák közül négyen maradtak, a többi helyre pedig folyamatosan keresnek terhelhető kollégákat. Szerencsére az éjszakai LH szállításra is sikerült megoldást találni.
A depó működése jelenleg 82 %-os, de folyamatosan érezhető a javulás a korábbi hónapokhoz képest. A depó számai átlagosan 700 – 750 cím/nap és kb 1000 küldemény / nap.
Sok sikert kívánunk nekik a továbbiakban!