Újabb sikeres ISO auditon vagyunk túl!
Cégünk immáron 15. éve rendelkezik ISO tanúsítványokkal.
Cégünk immáron 15. éve rendelkezik ISO tanúsítványokkal.
2019.04.10-én evakuálják Budapesten a Mom Park és a Csörsz utca környékét, így az alábbi területre, csak a csütörtöki munkanapon tudunk küldeményeket kézbesíteni.
Február elején kezdte meg működését legújabb depónk Csornán.
Bevezettük az elektronikus aláírást.
2019. január 1-től érvénybe lépő e-útdíjak drágulását eredményező jogszabály-módosítás miatt, cégünknél is szükséges volt módosítani az alkalmazott e-útdíj felár mértékét.
Fontos tudnivaló minden partnerünk számára, hogy 2019.02.01-től megváltozik az Express One Hungary Kft. Általános Szerződési Feltételeinek a szabályzata.
Az év vége felé közeledve hálózatunkat igyekeztük felkészíteni a megemelkedett küldeményszám fogadására, extra besegítő autókkal és futárokkal.
A legutóbbi partner elégedettségi felmérésből is kiderült, hogy Megbízóink elégedettsége jelentősen növelhető az ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségének javításával, ezért várhatóan október közepétől a beérkező hívások egy része kiszervezésre kerül a CALLFACTORY jóvoltából, akik már bizonyították a piacon rátermettségüket.
Az Express One és a ViddL közös erővel azon dolgozik, hogy Budapesten egyedülálló kiszállítási szolgáltatást nyújtson.
Próbáld ki az Express One-t és elrepítünk a Kanári szigetekre!
Mi is az az ebox?
Az eBOX felületén szerződéssel nem rendelkező Megbízóinknak biztosítunk lehetőséget a csomagküldésre.
2018. július 12-ével megújítottuk, kibővítettük a track&trace (csomagkövető) felületünket.
Ismét sikeres minőségbiztosítási és környezetirányítási audit.
Lépést tartva a fenntartható fejlődés követelményeivel 2018. július 1-től cégünk is bevezeti az e-számlázást.
Örömmel értesítjük minden kedves Megbízónkat, hogy mostantól elérhető az új, utánvétes feladásokat részletező és összegző riportunk a Webcas küldeményfeladó felületünkön („Riportok” menüpont).
Az Express One közreműködésével elindult a FOXPOST házhoz szállítási szolgáltatása. Így most már a FOXPOST csomagküldőknek is lehetőségük van a megszokott automatából automatába küldés mellett a házhoz szállítási szolgáltatást is igénybe venni.
Május elején üzembe helyeztük a kis csomagokra specializált szortírozó rendszerünket – az SBL-t, így mostantól a kisebb méretű, max 1 kg-os küldeményeket ezen a munkaállomáson fogjuk leszortírozni.
Fontos tudnivaló minden partnerünk számára, hogy 2018.06.01.-től megváltozik az Express One Hungary Kft. Általános Szerződési Feltételeinek a szabályzata.
Büszkék vagyunk arra, hogy több mint 10 éve az Osztrák Posta családjához tartozunk és olyan – saját országukban piacvezető és sikeres – logisztikai szolgáltatókkal dolgozhatunk együtt, akik osztoznak a cégcsoport közös elvein, nyitottan és innovatívan vesznek részt a regionális üzletpolitika megvalósításában, mindenek felett előtérbe helyezve az ügyfelek igényeit.
A Baptista Szeretetszolgálat idén 14. alkalommal indítja el országos karácsonyi adománygyűjtő kampányát – a Cipősdoboz Akciót, melynek cégünk a hivatalos logisztikai partnere immáron 4. éve.
Ezúton is szeretnénk elnézést kérni az eddig tapasztalt kézbesítési késedelmek miatt.
2017.12.01-től módosulnak a nemzetközi szállítási díjaink.
Válzoznak általános szerződési feltételeink!
Ismét sikeres minőségbiztosítási és környezetirányítási audit
Amikor 2012-ben a gyáli telephelyünkről a Bilkbe költöztünk álmunkba sem gondoltuk volna, hogy közel 4 év alatt kinőjük a mostani raktár helyiséget és a hozzá kapcsolódó irodát.
Immáron 3. alkalommal csatlakoztunk a Logisztika Napja kezdeményezéshez, melynek apropóján megnyitottuk kapuinkat a csomaglogisztikai szektor iránt érdeklődő diákok számára.
Kézbesítés az árufelvételt követő munkanapon, délelőtt 10 óráig, valamint Központi nagyáruházi beszállítás.
2017.04.23-án három csapattal teljesítettük a Bécsi Marathon váltóversenyét.
Második alkalommal hirdetett versenyt a TRANS-O-FLEX Hungary Kft. a depói között, hogy a legjobban teljesítőnek odaítélhesse „Az év depója” kitüntető címet. Ezúttal a szekszárdi depó legénysége teljesített a legjobban a 2016-os év eredményeit figyelembe véve, így övék lett a serleg és ők vacsorázhattak együtt a cég vezetésével.
Milyen a jó futár? Gyors, pontos, hatékony – de mindenek előtt minél több csomagot képes kézbesíteni adott munkanapon. A trans-o-flex Hungary Kft.-nél immár hagyományosnak mondható, hogy ezek alapján a kritériumok alapján kiválasztja, és „Az év futára” kitüntető címmel jutalmazza az adott év legjobban teljesítő futárát.
Két új országgal bővült a nemzetközi palettánk, így az Eurodis nemzetközi hálózatnak a tagjaként Lengyelországnak és Bulgáriának köszönhetően mára szinte Európa teljes területére kiterjedően szállítunk export és import küldeményeket.
Közeleg az év vége, visszatekintve az elmúlt esztendőre túlzás nélkül állíthatjuk: mozgalmas időszakot tudhatunk magunk mögött. S mivel a mi területünkön ilyenkor decemberben számíthatunk a legnagyobb forgalomra, a legtöbb kézbesítendő csomagra, karácsonyig nincs is megállás.
Három csapattal is részt vett a TRANS-O-FLEX Hungary a 31. SPAR Budapest maratonon – akárcsak a tavalyi évben. A Flora maraton stafétában csapatonként 4 fő, egymást váltva teljesítette a 42,2 km-es távot.
Harmadik alkalommal vett részt a TRANS-O-FLEX Hungary Kft. a Cipősdoboz Vár megnyitóján, mint a Cipősdoboz Akció hivatalos logisztikai partnere. A Cipősdoboz Vár a jótékonysági kezdeményezés központi gyűjtőpontja, itt és az Október23. utcai bázison van lehetőségük az adományozóknak arra, hogy a felajánlott cipősdoboz ajándék útját nyomon kövessék.
A webáruházak forgalmának dinamikus növekedésével új igények jelentkeztek a piacon, és szolgáltatóként mi is arra törekszünk, hogy mind több kényelmi funkciót biztosítsunk ügyfeleiknek. Ezek közül egy a bankkártyával való fizetés lehetősége.
Új helyszínre költözött gyomaendrődi depónk idén ősszel – így még hatékonyabbá vált a csomagok kézbesítése.
Harmadik alkalommal segíti hivatalos logisztikai partnerként a Cipősdoboz Akciót a TRANS-O-FLEX Hungary Kft. A Baptista Szeretetszolgálat által már 13. alkalommal útjára indított jótékonysági kezdeményezés célja, hogy több tízezer hátrányos helyzetű gyereknek szerezzen örömöt karácsonyra egy-egy cipősdoboznyi ajándékkal.
Bekötött szemmel követni egymást az erdő közepén úgy, hogy csak a sor végén álló emberünk láthatja az utat, de ő sem beszélhet hozzánk – igazi bizalomerősítő feladat. Kipróbáltuk ezt is, ahogy sok minden mást az idei csapatépítő hétvégénken Várgesztesen.
Fontos tudnivaló minden partnerünk számára: október 1-től változik a TRANS-O-FLEX Hungary Kft. Általános Szerződési Feltételeinek a szabályzata.
Újabb depóval bővült a TRANS-O-FLEX Hungary Kft. hálózata: a Dunakeszin helyet kapott új egység a főváros vonzáskörzetébe kézbesítendő csomagok kiszállításában vállal szerepet. Ezzel 18 tagúvá vált a cég depóhálózata.
Sikeres minőségbiztosítási és környezetirányítási auditon van túl a TRANS-O-FLEX Hungary Kft. A nyár folyamán végzett felügyeleti audit során bizonyosságot nyert, hogy a cég továbbra is a tavaly 3 évre megszerzett ISO tanúsítványok szerint végzi-e munkáját.
Újdonsággal jelentkezünk azon ügyfeleink számára, akik rendszerünkben B2C (Business to Consumer, azaz üzleti feladótól az egyéni címzettig) feladóként szerepelnek. A „Rugalmas kézbesítés / Flexible Delivery” nagyobb szabadságot biztosít a címzetteknek, nem kell attól tartaniuk, hogy a futár épp nem találja őket otthon.
Újdonság: májustól már két keréken is kézbesítünk küldeményeket. Biciklis futáraink elsősorban a kisméretű csomagok gyorsabb kézbesítéséért felelnek a kiemelt budapesti kerületekben.
A jövő szakembereinek, szakoktatóknak és érdeklődő laikusoknak egyaránt érdekességeket kínál a Logisztika Napja. Az április 21-én immár hagyományosan megrendezendő program ingyenes, és a trans-o-flex Hungary Kft. ezúttal is csatlakozott a kezdeményezéshez.
Új, a cégnevünket teljesebb formában tartalmazó nevet választottunk online elérhetőségeinkhez. Mostantól a tofhungary.hu címen keresztül érhető el weboldalunk és e-mail címeink is.
Változtak ez év elejétől a csomagszállításhoz szükséges nyomtatványok megrendelési feltételei – a belső nyilvántartásunk egyszerűbb követhetősége érdekében cégünk ezentúl kizárólag az e-mailben érkezett nyomtatványrendelési igényeket dolgozza fel.
Két váltócsapat is összeállt a trans-o-flex Hungary munkatársaiból, hogy április 10-én Bécsben részt vegyen a maratonváltók versenyében.
Új helyre költözött a trans-o-flex Hungary Kft. kecskeméti depója. Április 1-től 900 négyzetméteren, megújult infrastruktúrával folyhat a napi 900-1100 csomag előkészítése.
Rugalmas, egyszerű és könnyen kezelhető online küldeménykezelő felületet vezettünk be: a WEBCAS a korábbi offline ügyfélprogramunk, a SmartImp továbbfejlesztett verziója. Használata gördülékenyebbé teszi az ügyintézést, a felületről szinte percre pontos információkat kaphatunk a küldemény státuszáról.