Hasznos újítások a csomagkövető (track&trace) felületünkön

2018. július 12-ével megújítottuk, kibővítettük a track&trace (csomagkövető) felületünket.

Ügyfeleink igényeit szem előtt tartva mostantól nemcsak a küldemény leadása, de külső telephelyen történő árufelvétel esetén (ARU/AR3), már az azt megelőző árufelvételi folyamat is egy megjelenítési felületen követhető nyomon.
Mindezek mellett, amennyiben visszárut vettünk fel a kézbesítés helyén, ezen visszáru adatait is összekapcsoltuk a felületen a kiszállított küldemény adataival, így biztosítva, hogy szintén egy folyamatként legyen nyomon követhető a két szállítás.
A küldemények pillanatnyi állapotát megjelenítő állapotsávot is bővítettük, új ikonokat vez

ettünk be, hogy még pontosabb és közérthetőbb információkat nyújtsunk Önöknek és címzettjeiknek.

1. Külső árufelvételi megbízás esetén az alábbi képernyő fogadja az érdeklődőket:

Mint láthatják, a megbízáshoz tartozó csomagtörténet már két részre bomlik, a felső részben a felvételhez tartozó információkat, míg az alsó részben a felvett küldeményhez tartozó kiszállítási információk tekinthetők meg.
Mindkét esetben a „További adatok” gombra lenyitásával még részletesebb adatokhoz juthatnak.
A bármilyen okból, de meghiúsult árufelvételi megbízásokat pedig ezentúl már az állapotjelző sávba bekerült új ikon is egyértelműen jelzi:

2. Amennyiben visszárut is vettünk fel a kézbesítést követően:
A teljesített visszáru felvétel esetén az információk szintén két részre bontva jelennek meg: a felső részben a kiszállításhoz tartozó információkat, míg az alsó részben a felvett visszáru adatait találhatják meg. A kiszállítási információk „További adatai” között szintén újdonságként már megtalálható a felvett visszáru darabszáma is.