Kevesebb papír, gyorsabb kézbesítés

Bevezettük az elektronikus aláírást.

2019. január közepétől bevezettük a kézi vonalkód-leolvasókon történő elektronikus aláírást, amelynek köszönhetően a címzettek aláírása ezentúl digitálisan kerül rögzítésre rendszerünkben.
Mindemellett futáraink a küldemények átadásakor továbbra is elkérik és rögzítik az aláíráshoz tartozó átvevő személy pontos nevét.
Az átadás-átvételről ezáltal már teljes mértékben digitálisan készülő, PDF formában tárolt igazolások továbbra is elérhetőek és könnyen kikereshetők a megszokott csatornákon.

A fejlesztés bevezetésével szeretnénk megkönnyíteni és meggyorsítani a küldemények kézbesítését, kényelmesebbé téve a folyamatot mind a címzettek, mind futáraink számára.

A változás fontos velejárója, hogy amennyiben Megbízóinknak az aláírás mellett hivatalos, bélyegzővel ellátott átvételi elismervényre van szükségünk a címzettektől, abban az esetben – a hitelesítendő okmány csatolása mellett – okmánykezelési szolgáltatásunkat kell igénybe venniük.

Példa az új, elektronikus aláírással hitelesített átadás-átvételi igazolásról: