Üdv a fedélzeten CALLFACTORY!

A legutóbbi partner elégedettségi felmérésből is kiderült, hogy Megbízóink elégedettsége jelentősen növelhető az ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségének javításával, ezért várhatóan október közepétől a beérkező hívások egy része kiszervezésre kerül a CALLFACTORY jóvoltából, akik már bizonyították a piacon rátermettségüket.

A kiszervezés indokaként említhető még, hogy az ügyfélszolgálatra beérkező hívások száma megköveteli az erőforrások növelését – bizonyos időszakokban, azonban a piaci munkaerőhiány és az irodai adottságok miatt sem növelhető a belső kollégák száma olyan mértékben, hogy le tudjuk kezelni a kézbesítések számával arányosan megnövekedett beérkező telefonos megkereséseket.

A fentiek alapján merült fel a híváskiszervezés lehetősége, aminek a gondolatával már 2-3 éve kacérkodunk, így kiírtunk egy pályázatot, amire több potenciális jelentkezés is érkezett, de végül a CALLFACTORY cégcsoport mellett tettük le a voksunkat. (UNISONO Telekommunikációs Szolgáltató Kft.)

Milyen kérdésekre fognak tudni válaszolni?

Szerencsés helyzetben vagyunk, mert a legkönnyebben megválaszolható kérdésekből merül fel a legtöbb, azaz „mikor várható a küldemény kézbesítése?”. Ezen kívül a címmódosítás és későbbi szállítási dátumra történő kiszállítás kérésének teljesítésére is leoktatjuk őket.

Célunk, hogy  a kiemelt ünnepek előtti időszakban is hatékonyan tudjuk fogadni a telefonos megkereséseket, illetve a kiemelt időszakon kívül a saját képzett munkaerő tudásunkat hatékonyabban tudjuk használni a belső feladatok átcsoportosításával.