Gyakori kérdések

Az eBOX felületén szerződéssel nem rendelkező feladóinknak biztosítunk egyszerű megoldást a csomagküldésre.

Igen.

Nem, futárunk viszi az előre elkészített etiketteket, melyeket az árufelvételkor a csomagokra rögzít.

Egy adott szállítás fuvardíját a kiválasztott szolgáltatások és a küldemény összsúlya határozza meg. A „Fuvardíj kalkulátor” menüpont segítségével bármikor kiszámítható a várható fuvardíj. A „Feladom a csomagom” menüpontban rögzített megbízás végén a felület kiszámítja a ténylegesen fizetendő díjat. A szállítás díj kifizetése az árufelvétel során esedékes, amely összeg futárunknál készpénzzel vagy bankkártyával is kiegyenlíthető.

A szállítás díj kifizetése az árufelvétel során esedékes, amely összeg futárunknál készpénzzel vagy bankkártyával is kiegyenlíthető.

Az árufelvétel reggelén a „Feladó adatok”-nál regisztrált e-mail címre küldünk egy ún. díjbekérő dokumentumot, az elektronikus számlát pedig a fizetés és áru felvételét követően küldjük, ugyan erre az e-mail címre.

Nem, a csomagolásról a feladónak kell gondoskodnia.

Igen, azonban a feladó feladata gondoskodni a küldemények szállításra alkalmas címzéséről és a tartalom jellegéhez igazodó, azt megfelelően védő, biztonságos csomagolásáról. Törékeny esetén a külső csomagolás sértetlensége esetén kártérítés még abban az esetben sem jár, ha a belső csomagolás elégtelensége miatt a csomag tartalmának egy része sérült. A belső csomagolásnak olyannak kell lennie, hogy megvédje a küldeményt a külső hatásoktól, illetve fixen tartva megakadályozza annak elmozdulását.

Nem, csak csomagos küldemény rögzíthető a felületen keresztül. A feladható küldemények körét, a súly- és mérethatárokat, valamint a szállításból kizárt termékek körét „Általános Szerződési Feltételek” tartalmazza. Általános Szerződési Feltételeinkhez elérhetősége: http://expressone.hu/public/ASZF.pdf

Egy darab csomag maximális súlya 31,5 kg lehet. Maximum 15 darab csomag küldhető egy címre, de a csomagok összesített súlya maximum 150 kg lehet.
Az egy címre feladott dobozos küldemények mérete nem haladhatja meg a 115cmx55cmx55cm-t.

1 millió Ft-ig vállaljuk utánvétes küldemények kézbesítését bankkártyás fizetés esetén. 300.000 Ft-ig az utánvétes küldemények kifizetése készpénzzel is lehetséges a futárjainknál. Csomagponton vagy csomagautomatánál való átvétel során a maximális utánvét összeg 250.000 Ft készpénzes fizetés esetén.

A beszedett utánvét összegét a kézbesítést követő munkanapon utaljuk a „Feladó adatok”-nál rögzített bankszámlaszámra.

Nem, eseti megbízóink számára utánvét beszedés csak belföldi szállítás mellé rendelhető kiegészítő szolgáltatásként.

A küldeményeket 100.000.-Ft nettó áruértékig automatikusan biztosítjuk. 100.000.-Ft felett a felülbiztosítás a megbízó feladata.

Az Eurodis nemzetközi hálózatának tagjaként mára Európa közel teljes területére kiterjedően szállítunk export küldeményeket. Az elérhető célországok listáját és a hozzájuk tartozó átfutási időt (tranzit időt) a következő linken tekinthetik meg: http://expressone.hu/szolgaltatasaink/nemzetkozi-szallitas/

Igen, az árufelvétel napján, a reggeli órákban e-mailben értesítjük a felvétel tervezett 2 órás időablakáról, valamint a futár elérhetőségeiről.

Igen, belföldi megbízás rögzítése során választhat sms és/vagy e-mail értesítés kiegészítő szolgáltatásaink közül. A szállítási díj tartalmazza az értesítések kiküldésének költségét.
Export szállítás esetén nincs lehetőség értesítők küldésére.

Az sms és e-mail értesítések tartalmazzák a várható kézbesítés 2 órás időablakát, futárunk elérhetőségét, az utánvét összegét, a csomagok számát, valamint egy linket, melynek segítségével módosíthatják a kiszállítás címét vagy idejét.

Nem, azonban a „Megbízásaim áttekintése / Csomagkövetés” menüponton keresztül küldeményenként megtekinthetőek a küldemény státuszára vonatkozó információk.

A kézbesítéssel ellentétben csak egy alkalommal. Amennyiben futárunk nem tudja felvenni az árut a megbízást követő munkanapon, abban az esetben új megbízást kell adnia a felületen a tervezett árufelvételt megelőző munkanapon.

Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt ingyenesen megismételjük, tehát kétszer.

Nem, eseti megbízóink számára nem elérhető visszáru szolgáltatásunk.

Igen, több árufelvételi cím is rögzíthető, amelyek közül az egyik alapértelmezetté tehető. Az árufelvételi cím megbízásonként módosítható.

A „Megbízásaim áttekintése / Csomagkövetés” menüponton keresztül küldeményenként megtekinthetőek a küldemény státuszára vonatkozó információk.

Kérjük, hogy az árufelvétel törlése érdekében mielőbb jelezze ezt ügyfélszolgálatunknak (ne futárunknak) az ugyfelszolgalat@expressone.hu e-mail címen vagy a +36 1 8 777 400-as telefonszámon. A küldemény másik munkanapon való felvételéhez új megbízást kell adnia a felületen a tervezett árufelvételt megelőző munkanapon.

Lezárt küldemény adatok nem módosíthatók. Tévesen rögzített adat esetén kérjük, hogy mihamarabb keresse fel ügyfélszolgálatunkat a +36 1 8 777 400-as telefonszámon és/vagy az ugyfelszolgalat@expressone.hu e-mail címen.

A szállításból kizárt termékek körét Általános Szerződéseink tartalmazza. Általános Szerződési Feltételeinkhez elérhetősége: http://expressone.hu/public/ASZF.pdf

Havi 40 megbízás felett kérje egyedi árajánlatunkat értékesítési osztályunktól:
ertekesites@expressone.hu; +36 1 8 777 420

Igen, ebben az esetben kérjük, hogy elérhetőségei megadásával jelezze szándékát ügyfélszolgálatunk alábbi elérhetőségeinek bármelyikén:
ugyfelszolgalat@expressone.hu; +36-1-8-777-400
Folyamatban...