Csomagoljon helyesen!

A legfontosabb tudnivalók a megfelelő csomagoláshoz a sérülésmentes kézbesítés érdekében.

Összepántolt csomagok

Összepántolt vagy összefóliázott dobozokat futárjaink nem tudnak felvenni, ezért kérjük az egymáshoz rögzített csomagok mellőzését. Minden feladni kívánt csomag külön dobozban legyen elhelyezve, saját címkével ellátva.
Összepántolt csomagok- csomagfeladás

Kitöltő anyag használata

A termék épségének érdekében a megfelelő minőségű és elégséges mennyiségű térkitöltő anyag használata kötelező, hogy a szortírozás és a szállítás során biztosan megvédje a feladott küldeményt.
Kitöltő anyag - csomagfeladás

Zsákos áru

Zsákos áru feladása esetén a zsákba csomagolt termék plusz kartondobozba helyezése szükséges, hogy a szortírozás során elkerülhető legyen a kiszakadás és az áru egyéb sérülése.
zsákos áru - csomagfeladás

Csomagból kiálló részek

Azon küldemények, melyek formájukból és/vagy egyéb tulajdonságaikból adódóan - pl. csomagolatlan küldemények, kiálló részek, éles felületek, illetve rejtett veszélyes áruk stb. - a szállítás során sérülést vagy kárt okozhatnak, nem adhatók fel. A sikeres csomagfeladáshoz minden esetben a terméknek megfelelő méretű doboz választása szükséges.
csomagból kiálló részek - csomagfeladás

Védőcsomagolás

Amennyiben a csomagolás a feladni kívánt termék részét képezi, akkor a kereskedelmi csomagolásán kívül egy másik dobozba történő belehelyezése szükséges, amely megvédi a csomagolást a szortírozás során.
védőcsomagolás - csomagfeladás

Csomagolatlan termékek

A csomagolatlan áru rendkívül balesetveszélyes, valamint könnyen megsérülhet a szortírozás során, ezért feladni kívánt küldemény megfelelő csomagolása minden esetben elvárt.
csomagolatlan termék - csomagfeladás

Vödrök/kannák/poroltók szállítása

A nem görgősorozható küldeménynek - így a folyadékot tartalmazó hordók, kannák és/vagy palackok, illetve a zsákos kiszerelésű küldemények - könnyen instabillá válhatnak vagy leeshetnek a szortírozó szalagról. A komoly anyagi- és/vagy személyi kár, valamint küldemény-sérülés elkerülése érdekében az érintett áruk megfelelő kartonba történő csomagolása és térkitöltő anyag használata kötelező.
Vödrök, kanalak - csomagfeladás

Gumiabroncsok

A feladni kívánt gumiabroncsokokat minden esetben külön dobozokban elhelyezve, külön címkével ellátva szükséges feladni, összepántolás vagy összefóliázás helyett.
gumiabroncsok - csomagfeladás

Etikett felhelyezése

Az etikettet minden esetben a küldemény tetején, a hosszanti oldalon szükséges elhelyezni, hogy az a szortírozás során végig jól olvasható legyen. Az öntapadós címke felragasztásakor a doboz tetején lévő illesztés elkerülendő, hogy az esetleges gyűrődések, címke leválások vagy olvashatatlanná válások megelőzhetőek legyenek.
etikett felhelyezése - csomagfeladás

Az etikett minősége

Az etikett nyomtatása során a megfelelő minőség ellenőrzése kötelező a jó olvashatóság érdekében: kritikus, hogy a címkén lévő felirat ne legyen szemcsés vagy csíkos. Fontos, hogy az etikett elhelyezéskor az mindig a csomagolóanyag tetejére kerüljön, valamint más csomagolóanyag ne takarja el.
etikett minősége - csomagfeladás

Vegyes áru

Vegyes áru esetén a dobozba kerülő termékeket mindig azonos csomagolással szükséges ellátni – például borítékokba helyezni őket - valamint a dobozon az alább szemléltetett módon feltűntetni, hogy a doboz vegyes árut tartalmaz.
vegyes áru - csomagszállítás

Gyenge, rossz minőségű csomagolóanyag használata

A feladott csomagok a szortírozás során egy görgősoron haladnak át, melynek során több fizikai behatás is érheti őket. A termék épségének megőrzése érdekében a megfelelő minőségű csomagolás biztosítása elengedhetetlen.
rossz minőségű csomagoló anyag - csomagszállítás

Egycímes raklapok

Egycímes raklapos csomagküldés esetén a raklap helyes összefóliázására és a jól látható helyen történő felcímkézésére fokozott. Fontos, hogy A raklapnak minden oldala és teteje legyen lefóliázva, hogy a termék semmiképp ne kerüljön szétbontásra a szortírozás során.
egycímkés - raklapos áru szállítás

Raklapos csomagküldés

40 kg súlyt meghaladó csomag feladása esetén a küldeményt kötelező egy 80 cm x 120 cm alapterületű raklapra biztonságosan rögzíteni, amelynek alapterület 800 x 1200 mm, megengedett maximális súlya 600 kg / raklap, magassága pedig legfeljebb 1700 mm lehet a raklappal együtt mérve.
raklapos csomagküldés

Csomagolási útmutató letöltése

Hasznos tanácsok a szakszerű és biztonságos csomagoláshoz
Letöltés

Legfontosabb tudnivalók

A csomagolatlan áru rendkívül balesetveszélyes, valamint könnyen megsérülhet a szortírozás során, ezért feladni kívánt küldemény megfelelő csomagolása minden esetben elvárt. A termék épségének érdekében a megfelelő minőségű és elégséges mennyiségű térkitöltő anyag használata kötelező. Amennyiben a csomagolás a feladni kívánt termék részét képezi, akkor a kereskedelmi csomagolásán kívül egy másik dobozba történő belehelyezése szükséges, amely megvédi a csomagolást.

Az etikett nyomtatása során a megfelelő minőség ellenőrzése kötelező a jó olvashatóság érdekében: kritikus, hogy a címkén lévő felirat ne legyen szemcsés vagy csíkos. Elhelyezni minden esetben a küldemény tetején, a hosszanti oldalon szükséges, hogy az a szortírozás során végig jól olvasható legyen és más csomagolóanyag semmiképpen ne takarja el.

A csomagok maximális súlya 40 kg / db, maximális mérete 110x50x50 cm. Raklapos csomagszállítás esetében a megengedett maximális súly 600 kg / raklap, amelynek alapterülete 80x120 cm, magassága pedig raklappal együtt mérve legfeljebb 170 cm lehet.

Etikett használati útmutató letöltése

Hasznos tudnivalók a szakszerű etikett felhelyezéshez

Népszerű kérdések

Belföldi és nemzetközi elosztóközpontjainkban automatizált szortírozó rendszerekkel válogatjuk szét a csomagokat a különböző irányokba, ezért kiemelten fontos a küldemény megfelelő csomagolása és címzése.

Igen, azonban az újra felhasznált csomagolóanyag esetén kérjük, hogy távolítson el minden korábbi azonosító címkét (vonalkódot). Figyeljen arra is, hogy a csomagolóanyag még olyan állapotban legyen, amely képes megóvni a csomag beltartalmát és nem tesz kárt egyéb csomagokban.

Egy gyors online regisztrációt követően könnyedén adhat fel velünk küldeményt honlapunkról közvetlenül, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül erre nincs lehetőség. Bővebb információ

Amennyiben beltartalmi sérülést tapasztal a csomag kibontása után, kérjük jelezze mielőbb észrevételét a Feladó részére, ahonnan a küldeményt rendelte. Az ő jelzésük alapján tudunk kárügyintézési folyamatot elindítani.
Gyakori kérdések
További gyakran ismételt kérdések
Mi történik a csomagommal egy központi raktárban?
Belföldi és nemzetközi elosztóközpontjainkban automatizált szortírozó rendszerekkel válogatjuk szét a csomagokat a különböző irányokba, ezért kiemelten fontos a küldemény megfelelő csomagolása és címzése.
Csak használt dobozom van. Abba is csomagolhatok?
Igen, azonban az újra felhasznált csomagolóanyag esetén kérjük, hogy távolítson el minden korábbi azonosító címkét (vonalkódot). Figyeljen arra is, hogy a csomagolóanyag még olyan állapotban legyen, amely képes megóvni a csomag beltartalmát és nem tesz kárt egyéb csomagokban.
Hogyan adhatok fel csomagot magányszemélyként?
Egy gyors online regisztrációt követően könnyedén adhat fel velünk küldeményt honlapunkról közvetlenül, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül erre nincs lehetőség. Bővebb információ
Sérülten kaptam meg a küldeményem, mit tehetek?
Amennyiben beltartalmi sérülést tapasztal a csomag kibontása után, kérjük jelezze mielőbb észrevételét a Feladó részére, ahonnan a küldeményt rendelte. Az ő jelzésük alapján tudunk kárügyintézési folyamatot elindítani.

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

  • +36 1 8 777 400
  • ugyfelszolgalat@expressone.hu
További gyakran ismételt kérdések
Folyamatban...