Mi történik a csomagommal egy központi raktárban?
Belföldi és nemzetközi elosztóközpontjainkban automatizált szortírozó rendszerekkel válogatjuk szét a csomagokat a különböző irányokba, ezért kiemelten fontos a küldemény megfelelő csomagolása és címzése.
Csak használt dobozom van. Abba is csomagolhatok?
Igen, azonban az újra felhasznált csomagolóanyag esetén kérjük, hogy távolítson el minden korábbi azonosító címkét (vonalkódot). Figyeljen arra is, hogy a csomagolóanyag még olyan állapotban legyen, amely képes megóvni a csomag beltartalmát és nem tesz kárt egyéb csomagokban.
Hogyan adhatok fel csomagot magányszemélyként?
Egy gyors online regisztrációt követően könnyedén adhat fel velünk küldeményt honlapunkról közvetlenül, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül erre nincs lehetőség.
Bővebb információ
Sérülten kaptam meg a küldeményem, mit tehetek?
Amennyiben beltartalmi sérülést tapasztal a csomag kibontása után, kérjük jelezze mielőbb észrevételét a Feladó részére, ahonnan a küldeményt rendelte. Az ő jelzésük alapján tudunk kárügyintézési folyamatot elindítani.