Csomagkövetés könnyen, valós időben!

Csomaginformáció pillanatok alatt

Amennyiben gyors és releváns információt szeretne kapni csomagjáról, akkor csomagkövetési szolgáltatásunk segítségével ezt azonnal megteheti. Az azonosító megadásával nyomon követheti csomagját a feladás pillanatától a kézbesítésig. A kézbesítés napján könnyen és egyszerűen megtudhatja, hogy futárja mikor érkezik.

Értesüljön azonnal!

Amennyiben megbízóink a csomag feladása során a rendelkezésünkre bocsájtják az értesítéshez szükséges Email és/vagy SMS számot, abban az esetben személyre szabott üzeneteink gondoskodnak arról, hogy minden hasznos információ időben a birtokába kerüljön. Segítségükkel nyomon követheti a kézbesítés alatt álló csomag útját, átirányíthatja csomagját csomagpontra vagy csomagautomatába, utánvétes fizetés esetén pedig igény szerint akár gondoskodhat a csomag előre fizetéséről is. Ezeken keresztül azonnal értesül a kézbesítés során felmerülő bármely tényezőről, kiszámíthatóvá és transzparenssé téve ezzel a munkánkat.

További segítségre van szüksége?

Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésre telefonon, e-ügyfélszolgálatunkon, valamint chatbotunkon keresztül.

Telefonos ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

Chatbot

GYIK

Csomagkövetési szolgáltatásunk révén élőben követhető a kézbesítés alatt álló csomag útja. Értesülhet arról, hogy futárunk hány csomagot kézbesít, mielőtt Önhöz ér, így pontos idővel is kalkulálhat. Csomagkövetés

Igen, a kézbesítés részletei módosíthatóak online is az értesítéseink alapján, de csak az első szállítási napon és egyetlen alkalommal. Amennyiben az érintett időszakban nem tartózkodik otthon, kérheti akár csomagpontra vagy csomagautomatába küldeményét és vegye át akkor, amikor Önnek a leginkább alkalmas. Csomagpontra és automatába módosításra csak online módon van lehetőség, minden egyéb változtatás esetén ügyfélszolgálatunk is segítséget tud nyújtani.

Rendszerünk automatikusan a még igénybe vehető módosítási lehetőségeket ajánlja fel, ugyanis cím- és/vagy dátummódosításra, csomagpontra és automatába történő átirányításra mindig az első szállítási napon és egyetlen alkalommal biztosítunk lehetőséget.
További gyakran ismételt kérdések

Közösségi felületeinken is elérhetők vagyunk!

Folyamatban...