Ügyfélszolgálatunk segít!

Kérdésem van:

Amennyiben a csomagkövető oldalunkon elérhető információkon túl további kérdése lenne, kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére.

A kézbesítés helyét vagy idejét megváltoztathatja a reggel kiküldött SMS és/vagy Email értesítés „Módosítás” gombjára kattintva. Ha elakadna, kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére.

Futárunk telefonszáma megtalálható a reggel kiküldött SMS és/vagy Email értesítéseinkben. Ha nem éri el, ügyfélszolgálatos kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére.
Más kérdésem van

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

  • +36 1 8 777 400
  • ugyfelszolgalat@expressone.hu

Küldjön nekünk üzenetet!

Rövid időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!

* Kötelezően kitöltenődő mezők.
** "Csomagot várok", "Szállítással kapcsolatos panasz" estén kötelezően kitöltenődő.

Keressen minket!

Munkanapokon 8:00-17:00 között

  • +36 1 8 777 400
  • ugyfelszolgalat@expressone.hu

Hol talál minket?

Logisztikai központ - 1239 Budapest, Európa u. 12.

Kizárólag ügyfélszolgálatunkkal történő előzetes egyeztetés alapján biztosítunk személyes csomagátvételt.

Logisztikai központunk az M0-ás autópálya felől közelíthető meg a gondosan kihelyezett irányító táblák (BILK Logisztikai központ) követésével. Az Ócsai út felőli sorompók csak belépő kártyával nyílnak, így ebből az irányból való megközelítés nem lehetséges.

Az M0-ás felől a BILK-be érkezve a középső kapun át, a sorompós főbejáraton keresztül vezet az út. Itt parkolójegy igénylése szükséges, amelyet a későbbi kihajtáshoz igazolunk. Az áthajtást követően a jobb oldalon, Express One cégtáblával ellátott szürke épület előtt a rendelkezésre álló vendégparkolók adnak lehetőséget a parkolásra.

Közösségi felületeinken is elérhetők vagyunk!

Folyamatban...