Gyakori kérdések

Az eBOX felületén szerződéssel nem rendelkező feladóinknak biztosítunk egyszerű megoldást a csomagküldésre.

Csomagkövetési szolgáltatásunk révén élőben követhető a kézbesítés alatt álló csomag útja. Értesülhet arról, hogy futárunk hány csomagot kézbesít, mielőtt Önhöz ér, így pontos idővel is kalkulálhat. Csomagkövetés

Igen, a kézbesítés részletei módosíthatóak online is az értesítéseink alapján, de csak az első szállítási napon és egyetlen alkalommal. Amennyiben az érintett időszakban nem tartózkodik otthon, kérheti akár csomagpontra vagy csomagautomatába küldeményét és vegye át akkor, amikor Önnek a leginkább alkalmas. Csomagpontra és automatába módosításra csak online módon van lehetőség, minden egyéb változtatás esetén ügyfélszolgálatunk is segítséget tud nyújtani.

Rendszerünk automatikusan a még igénybe vehető módosítási lehetőségeket ajánlja fel, ugyanis cím- és/vagy dátummódosításra, csomagpontra és automatába történő átirányításra mindig az első szállítási napon és egyetlen alkalommal biztosítunk lehetőséget.

Ügyfélszolgálatunk 08:00-18:00 között elérhető munkanapokon, de bizonyos esetekben telefonos ügyfélszolgálatunk leterheltebb, ilyen esetben ügyfélszolgálatunk írásos formában történő megkeresését javasoljuk (ugyfelszolgalat@expressone.hu). Kollégáink minden esetben reagálnak a megkeresésre, így nem kell a vonalban várakoznia.

A kézbesítő telefonos elérhetősége a kiszállítás reggelén küldött értesítő üzeneteinkben megtalálható.

Futáraink nem minden esetben tudják telefonon fogadni hívását, ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal (+3618777400) vagy írjon nekünk e-ügyfélszolgálatunkon (ugyfelszolgalat@expressone.hu), kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Többségében igen, de nem minden esetben. Az időintervallum meghatározása a kézbesítés napjának kora reggeli óráiban történik az akkor tapasztalható forgalmi, és egyéb logisztikai információk alapján. Ahogy arra az értesítő üzenetben is felhívjuk a figyelmet, ez nem időgarantált szolgáltatás, bizonyos esetekben előfordulhat korábbi érkezés (a szállító kolléga több előbb érintett címét más napra kérik) illetve későbbi teljesítés is (előre nem látható kézbesítési akadályok, közlekedési nehézségek).

Igen, viszont csak előzetes, ügyfélszolgálatunkkal történő egyeztetés alapján. Kérjük, ilyen igény esetén keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat.

Egy gyors online regisztrációt követően könnyedén adhat fel velünk küldeményt honlapunkról közvetlenül, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül erre nincs lehetőség. Bővebb információ

Nem, szombati kézbesítést csak szerződött ügyfeleink megbízásából vállalunk felár ellenében.

Futáros kézbesítés esetében a maximálisan beszedhető utánvét összege 1.000.000Ft, melyet a címzett 300.000Ft értékhatárig készpénzben, míg a felett bankkártyával egyenlíthet ki futárunknál vagy kifizetheti az összeget az előzetes értesítőben küldött online bankkártyás fizetési opciót használva.

A kézbesítő kollégáink sok esetben rendelkeznek visszajáróval, de nincsenek kötelezve rá. Kérjük, hogy segítsék az átvételt a pontos összeg előkészítésével vagy éljenek a bankkártyás fizetési lehetőséggel.

A csomagok átadása az átvételi elismervény digitális aláírása és az utánvét összeg kifizetése után történik. Azt megelőzően a küldemény nem kerülhet kibontásra. Az átvételi elismervényen a sértetlen csomagolást és a darabszám szerinti megfelelősséget igazoltatjuk le, valamint tartalmazza a kifizetett utánvét összegét is.

Amennyiben beltartalmi sérülést tapasztal a csomag kibontása után, kérjük jelezze mielőbb észrevételét a Feladó részére, ahonnan a küldeményt rendelte. Az ő jelzésük alapján tudunk kárügyintézési folyamatot elindítani.

Amennyiben nem azt a terméket találta a csomagban, amit megrendelt, kérjük észrevételét a Feladónak jelezze, akitől a küldeményt rendelte. Cégünk a csomag szállításáért felelős, annak beltartalmáért nem.
Folyamatban...