Miért éri meg ExoPoint megoldást kínálni?
Az ExoPoint megoldások bevezetése számos stratégiai előnnyel járhat mind a vállalkozások, mind az ügyfeleik számára. Az egyik legnagyobb előnye az időbeli rugalmasság, ugyanis az Express One automatái és csomagpontjai lehetővé teszik a címzettek számára, hogy a csomagjukat akkor vegyék át, amikor az számukra a legkényelmesebb, akár a nap 24 órájában, hétvégén vagy munkaidő után is.
Ezzel együtt az ExoPoint megoldások csökkentik a kézbesítési hibák, illetve a sikertelen kiszállítások számát egyaránt. Az automaták és csomagpontok megbízható alternatívái a házhoz szállításnak, különösen olyan helyzetekben, amikor a címzett nem elérhető, vagy nehezen megtalálható. Ez nemcsak az ügyfél elégedettségét növeli, hanem a logisztikai folyamatok hatékonyságát is javítja.
A fenntarthatóság is fontos szempont, mivel az ExoPoint megoldások segítségével jelentősen csökken a gépjárműves kiszállítások száma, így kevesebb jármű járja az utakat, ami közvetlenül hozzájárul a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez. Az Express One ExoPoint megoldásaival egyszerre lehet megfelelni az üzleti és fenntarthatósági céloknak egyaránt.
Nem utolsósorban, az ExoPoint rendszerek költséghatékony alternatívát jelentenek, hiszen optimalizálják a kézbesítési útvonalakat, csökkentik az újrakézbesítések számát, és hozzájárulnak a vásárlói hűség növeléséhez. Az a vállalkozás, amely képes gyors és kényelmes csomagátvételi lehetőséget biztosítani, versenyelőnyre tehet szert a piacon.
Hogyan működik az ExoPoint integráció?
Az ExoPoint megoldások minden egyes, belföldön szerződött partnerünk számára elérhetőek. Az ExoPoint integrációk megvalósítására 3 fajta lehetőséget kínál cégünk:
- a webshop-motorba beágyazott, elérhető fejlesztésen keresztül (pl. Shoprenter)
- amennyiben a webshop tulajdonos egyedileg lefejleszti az integrációt, melyhez az Express One segítséget kínál
- Express One által kínált lehetőség, miszerint a webcas rendszerén keresztül egyszerűen integrálhatóak ezek a megoldások az adott webshopokba