ExoPoint megoldások az Express One-nál

Az e-kereskedelem térnyerése új kihívások elé állította a logisztikai iparágat, különösen a kézbesítési élmény területén. A vásárlók egyre inkább elvárják, hogy a csomagjaik rugalmasan, gyorsan és kényelmesen érkezzenek meg hozzájuk, lehetőleg akkor, amikor ők szeretnék átvenni azokat. Az Express One Hungary által nyújtott ExoPoint (Out of Home) megoldások, vagyis a csomagátvételi pontok és csomagautomaták hálózata éppen erre kínál megoldást.

Mit jelent az ExoPoint az Express One-nál?

Az ExoPoint megoldások azokat az alternatív átvételi lehetőségeket jelentik, amelyek nem a címzett otthonában, hanem külső átvételi pontokon, például csomagautomatákban vagy szerződött csomagpontokon történnek. Az Express One rendszerében ezek az átvételi pontok országszerte elérhetőek, és egyre nagyobb lefedettséggel állnak a vásárlók rendelkezésére.

Miért éri meg ExoPoint megoldást kínálni?

Az ExoPoint megoldások bevezetése számos stratégiai előnnyel járhat mind a vállalkozások, mind az ügyfeleik számára. Az egyik legnagyobb előnye az időbeli rugalmasság, ugyanis az Express One automatái és csomagpontjai lehetővé teszik a címzettek számára, hogy a csomagjukat akkor vegyék át, amikor az számukra a legkényelmesebb, akár a nap 24 órájában, hétvégén vagy munkaidő után is.

Ezzel együtt az ExoPoint megoldások csökkentik a kézbesítési hibák, illetve a sikertelen kiszállítások számát egyaránt. Az automaták és csomagpontok megbízható alternatívái a házhoz szállításnak, különösen olyan helyzetekben, amikor a címzett nem elérhető, vagy nehezen megtalálható. Ez nemcsak az ügyfél elégedettségét növeli, hanem a logisztikai folyamatok hatékonyságát is javítja.

A fenntarthatóság is fontos szempont, mivel az ExoPoint megoldások segítségével jelentősen csökken a gépjárműves kiszállítások száma, így kevesebb jármű járja az utakat, ami közvetlenül hozzájárul a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez. Az Express One ExoPoint megoldásaival egyszerre lehet megfelelni az üzleti és fenntarthatósági céloknak egyaránt.

Nem utolsósorban, az ExoPoint rendszerek költséghatékony alternatívát jelentenek, hiszen optimalizálják a kézbesítési útvonalakat, csökkentik az újrakézbesítések számát, és hozzájárulnak a vásárlói hűség növeléséhez. Az a vállalkozás, amely képes gyors és kényelmes csomagátvételi lehetőséget biztosítani, versenyelőnyre tehet szert a piacon.

Hogyan működik az ExoPoint integráció?

Az ExoPoint megoldások minden egyes, belföldön szerződött partnerünk számára elérhetőek. Az ExoPoint integrációk megvalósítására 3 fajta lehetőséget kínál cégünk:

  • a webshop-motorba beágyazott, elérhető fejlesztésen keresztül (pl. Shoprenter)
  • amennyiben a webshop tulajdonos egyedileg lefejleszti az integrációt, melyhez az Express One segítséget kínál
  • Express One által kínált lehetőség, miszerint a webcas rendszerén keresztül egyszerűen integrálhatóak ezek a megoldások az adott webshopokba

Folyamatosan bővülő hálózat

Az Express One ExoPoint hálózata dinamikusan növekszik, jelenleg több mint 2200 csomagpont áll rendelkezésre országszerte, és az év végére a csomagautomaták száma is tervezhetően nőni fog. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók még több helyen, még kényelmesebben juthatnak hozzá csomagjaikhoz, ami jelentős versenyelőnyt jelent a csatlakozott webshopoknak is. Célunk, hogy partnereink minden vásárlói igényt kielégítő szolgáltatást tudjanak nyújtani, és kiemelkedő ügyfélélményt biztosítsanak.

Integráld Te is webshopodba!

Az ExoPoint nem csupán kényelmesebb, fenntarthatóbb megoldást jelent a csomagkézbesítésben, de hatékony válasz a változó vásárlói szokásokra is. Ha szeretnél többet megtudni a lehetőségekről, vagy még nem vagy partnerünk, keresd értékesítőinket bizalommal!

Kapcsolatfelvétel:
Tel.: +36 1 8 777 420
E-mail: ertekesites@expressone.hu

Webshopot üzemeltetsz? Kérd egyedi árajánlatunkat.

Express One, áru fuvarozás hírlevél
Hírlevél feliratkozás

Nem szeretnék lemaradni a naprakész információkról!

Közösségi oldalainkon még
több érdekes tartalom elérhető!
Folyamatban...