Csomagkövetés és pontosság
A vásárlók elvárják, hogy nyomon követhessék a rendelésük útját. Válasszunk olyan futárszolgálatot, amely real time nyomonkövetést kínál, és akár 5-10 perces idősávra leszűkített futár érkezési időpontot tud megbecsülni a kiszállítási napon. Emellett a megrendelők kényelmesnek találják, ha futár telefonál érkezés előtt. Ideális, ha a futárszolgálat 24 órán belüli kézbesítést ígér, és előre egyeztetett időpontban szállítja ki a csomagokat, de fontos, hogy legyen választható opcióként prémium, délelőtti, vagy akár reggeli kézbesítési opció.
Lefedett területek, kiszállítás és vásárlói vélemények.
Fontos, hogy a futárszolgálat országos lefedettséggel rendelkezzen. A vásárlók számára előnyös, ha a futárszolgálat alternatív kézbesítési lehetőségeket is kínál (csomagpont). Emellett érdemes figyelni a véleményekre, hogy megbízható képet kapjunk a futárszolgálat szolgáltatásainak minőségéről.
Költségek és árak összehasonlítása
A szállítási díj fontos szempont a vásárlók számára. Válasszunk versenyképes árú futárszolgálatot, és legyünk naprakészek a szállítási díjakkal és a kapcsolódó költségekkel kapcsolatban.
Sérült, eltűnt csomag, avagy naprakész ügyfélszolgálat
Elengedhetetlen, hogy a futárszolgálat biztosítást nyújtson a csomagokra eltűnés vagy sérülés esetén, így a vevőknek is biztonságosabb vásárlásban lesz része. A megbízható ügyfélszolgálat éppen ezért elengedhetetlen a vásárlói elégedettséghez.Válasszunk olyan futárszolgálatot, amely könnyen elérhető ügyfélszolgálattal rendelkezik, és ahol képzett munkatársak segítenek a vásárlóknak.