Hogyan válasszunk futárszolgálatot webshopként?

A magyar online vásárlók száma az elmúlt években robbanásszerűen nőtt: 2023-ban már a lakosság 79%-a vásárolt online. Ez a trend egyértelműen azt mutatja, hogy a webshopoknak ma már nem elég csak online felületet üzemeltetniük ahhoz, hogy sikeresek legyenek. A vásárlók elvárják a kényelmes és gyors kiszállítást, és ezen igények kielégítésében kulcsfontosságú szerepet játszik a megfelelő futárszolgálat kiválasztása.

áruszállítás

Mit vegyünk figyelembe, ha webshopunkhoz szeretnénk futárszolgálatot választani?

A futárszolgálat választásakor kulcsfontosságú a vásárlók kényelme és a megbízhatóság. Gondoljunk bele: ha a csomag késik, a webshop szenvedi el a negatív következményeket, hiszen a választott szolgáltatóval azonosítják a vásárlók.

Csomagkövetés és pontosság

A vásárlók elvárják, hogy nyomon követhessék a rendelésük útját. Válasszunk olyan futárszolgálatot, amely real time nyomonkövetést kínál, és akár 5-10 perces idősávra leszűkített futár érkezési időpontot tud megbecsülni a kiszállítási napon. Emellett a megrendelők kényelmesnek találják, ha futár telefonál érkezés előtt. Ideális, ha a futárszolgálat 24 órán belüli kézbesítést ígér, és előre egyeztetett időpontban szállítja ki a csomagokat, de fontos, hogy legyen választható opcióként prémium, délelőtti, vagy akár reggeli kézbesítési opció.

Lefedett területek, kiszállítás és vásárlói vélemények.

Fontos, hogy a futárszolgálat országos lefedettséggel rendelkezzen. A vásárlók számára előnyös, ha a futárszolgálat alternatív kézbesítési lehetőségeket is kínál (csomagpont). Emellett érdemes figyelni a véleményekre, hogy megbízható képet kapjunk a futárszolgálat szolgáltatásainak minőségéről.

Költségek és árak összehasonlítása

A szállítási díj fontos szempont a vásárlók számára. Válasszunk versenyképes árú futárszolgálatot, és legyünk naprakészek a szállítási díjakkal és a kapcsolódó költségekkel kapcsolatban.

sérült csomag - áruszállítás

Sérült, eltűnt csomag, avagy naprakész ügyfélszolgálat

Elengedhetetlen, hogy a futárszolgálat biztosítást nyújtson a csomagokra eltűnés vagy sérülés esetén, így a vevőknek is biztonságosabb vásárlásban lesz része. A megbízható ügyfélszolgálat éppen ezért elengedhetetlen a vásárlói elégedettséghez.Válasszunk olyan futárszolgálatot, amely könnyen elérhető ügyfélszolgálattal rendelkezik, és ahol képzett munkatársak segítenek a vásárlóknak.

Az Express One Magyarország megfelel minden fenti kritériumnak!

Csomagkövetés és kézbesítés

A csomagküldő szolgáltatásunk olyan fejlett rendszerrel rendelkezik, mely során a vásárló pontosan nyomon követheti, jelenleg hol tart a kiszállítás, és a futárnak még hány küldeményt kell kézbesítenie mielőtt átadja a csomagot. 98%-os 24 órán belüli kézbesítési aránnyal rendezünk, a vásárlók szinte minden alkalommal már másnap kézbe vehetik a kiszállított küldeményt.

csomagfeladás
futárcég

Országos lefedettség és csomagpontok

Lefedjük egész Magyarország területét 39 depónkkal, több mint 700 futár munkatársunkkal. Emellett nem számolunk felárat, ha működési területen vagy zónán kívül szállítunk csomagot. Jelenleg Magyarországon több, mint 2000 packeta átvevő csomagponttal rendelkezünk. Az AlzaBox további 400 automata bővítését tűzte ki célul, mi pedig 300 db-ot, így év végére körülbelül a 2700-2800 kézbesítési ponttal fogunk rendelkezni.

Vásárlói vélemények és ügyfélszolgálat

A vásárlói véleményekre kifejezetten odafigyelünk, így ezek alapján történnek fejlesztéseink is. Az ügyfélszolgálatunk naprakész és segítőkész, minden vásárlói kérést és kérdést megválaszolunk. Képzett munkatársaink vannak, átlátják a rendszert és ismerik a szolgáltatásokat.

Versenyképes árú szolgáltatás

A mi futárszolgálatunknál több szállítási kísérlet is ingyen van, továbbá egész évben ugyanazon az áron dolgozunk. Emellett a külön rendelt, de egy címre érkező küldeményeket, egy összegben számlázzuk, és a küldemények súlyát együtt mérjük, melyre egységes árat számolunk. A csomagokat 100.000 forintig biztosítjuk, melyre kiegészítő biztosítás is köthető.

Megbízhatóság és tapasztalat

Az osztrák posta leányvállalataként stabilitást és megbízhatóságot biztosítunk 25 év tapasztalat tudásával a hátunk mögött.

Szolgáltatásunkat ajánljuk mindazoknak, akik induló vagy akár már néhány éve működő webshopot vezetnek, és szívesen váltanának egy költséghatékonyabb megoldásra.

Friss híreink és aktualitásaink hamarosan közzétesszük Facebook és Instagram oldalunkon is.

Hírlevél feliratkozás

Nem szeretnék lemaradni a naprakész információkról!

Közösségi oldalainkon még
több érdekes tartalom elérhető!
Folyamatban...