Megérkezett az Express One Shoprenter integrációja!

A webshopok számára a megfelelő futárszolgálat kiválasztása kulcsfontosságú. A vásárlói élményt nagymértékben befolyásolja a logisztika és a kiszállítás minősége, ezért fontos olyan partnert találni, aki megbízható, hatékony és kényelmes szolgáltatást nyújt a kézbesítés során.

Express One futárautó

Mi az a Shoprenter?

A Shoprenter egy dinamikusan fejlődő bérelhető webshop rendszer Magyarországon, aminek használatával percek alatt elkészíthető a saját webáruház. Magyarország legnagyobb kereskedőbázisával rendelkező platformja, már közel 17.000 elindított webáruházzal rendelkezik. A platformot előszeretettel választják e-kereskedők, akik kényelmesen és költséghatékonyan szeretnék elindítani online üzletüket. Azonban mint tudjuk, minden online webshopnak szüksége van futárszolgálatra is a megrendelt termékek kiszállításához.

Ezért hoztuk létre a Shoprenter integrációt!

Mi, az Express One Magyarország csapata kifejlesztettük az Express One Shoprenter integrációt, hogy még egyszerűbbé tegyük a mikro- és kisvállalkozások számára a csomagküldést, kézbesítést és visszáru kezelést. Az integráció révén a Shoprenter webshopok automatikusan tudják továbbítani a rendelések adatait az Express One rendszerébe, így manuális adatbevitelre nincs szükség.

Miért éri meg e-kereskedőként az integrációt használni?

  • Időt takaríthatsz meg: Azzal, hogy elhagyod a manuális adatbevitelt, jelentősen csökkentheted a rendelések kezeléséhez szükséges időt.
  • Növelheted a hatékonyságot: Az automatizált folyamattal minimalizálhatod a hibalehetőségeket és javíthatod a kézbesítés hatékonyságát.
  • Kényelmes: Webáruház tulajdonosként nem kell külön belépned az Express One rendszerébe a csomagok feladásához.
Express One futár

Különleges vásárlói élmény

Sok e-kereskedő úgy gondolja, hogy a vásárlói élmény kizárólag a webáruház dizájnján és a termékkínálaton múlik, azonban ez közel sem igaz. Amikor a vásárló online rendel egy terméket, a csomag kézbesítése a vásárlói folyamat utolsó lépése, így rendkívül sokat számít, hogy milyen tapasztalatokat szerez a megrendelő a kézbesítés során, hiszen sok esetben a futár az az egyetlen személy, akivel a vásárló a megrendelése során személyesen találkozik. Ebből is adódóan az Express One-nál kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a kézbesítés a lehető legpozitívabb élményt nyújtsa a vásárlóknak.

Célunk, hogy kiegészítsük és erősítsük az e-kereskedők szolgáltatását és a lehető legmagasabb színvonalú logisztikai élményt nyújtsuk a vásárlóknak. Ennek érdekében cégünk folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, mint például a nyomonkövetési lehetőségeket, átirányítási szolgáltatást és a kényelmes visszaküldési opciókat.

Visszáru kezelés egyszerűen

Amennyiben e-kereskedőként nincs lehetőséged vagy nem szeretnéd fejleszteni a visszáru kezelési folyamatod, cégünk átvállalja a teljes feladatot.

Ehhez biztosítunk egy felhasználóbarát online felületet, ahol a vásárlók könnyedén, pár kattintással intézhetik a termék visszaküldését, ezzel is javítva a felhasználói élményt.

Díjmentes integráció

Az Express One Shoprenter integrációt 3 hónapos fejlesztési időszak alatt hoztuk létre, a legkorszerűbb megoldásokat alkalmaztuk, mind a funkcionalitás, mind a megjelenés terén. Az applikáció integrálása a Shoprenter webshopokba díjmentes, a regisztrált Shoprenter felhasználók pár kattintással beállíthatják az integrációt. A rendeléskezelés automatikusan történik, minimális adminisztratív terhet róva az e-kereskedőkre.

Csomagdíjak

990 Ft-os induló csomagajánlatot kínálunk a Shoprenter integrációt használó webshopok számára.

Kérj egyedi ajánlatot most!

Mobil shoprenter webáruház
Rugalmas fizetési lehetőségek, bankkártyás fizetés

Rugalmas fizetési lehetőségek

Az Express One-nál rugalmas fizetési lehetőségeket biztosítunk a vásárlók számára kiszállításkor. A hagyományos utánvétes fizetés mellett bankkártyás fizetésre is van lehetőség online, SMS-ben kapott linken keresztül, akár még a kézbesítést megelőző utolsó pillanatban is.

Könnyítsd meg a vevőid vásárlási folyamatát!

Az Express One Shoprenter integráció ideális megoldást nyújt a kkv-k és mikrovállalkozások számára, akik egyszerűen és hatékonyan szeretnék kezelni a csomagküldést. Az integrációval időt és energiát takaríthatnak meg, javíthatják a hatékonyságot, növelhetik a vásárlói elégedettséget.

Az osztrák posta leányvállalataként több mint 25 éves szakmai tapasztalatunknak és tudásunknak köszönhetően stabilitást és megbízhatóságot biztosítunk.

Integrációnkat ajánljuk mindazoknak, akik induló vagy akár már néhány éve működő webshopot vezetnek és szívesen váltanának egy költséghatékonyabb megoldásra.

Hamarosan bővebb információt osztunk meg veletek az UNAS webshopok integrációjáról is!

Friss híreinket hamarosan közzétesszük Facebook és Instagram oldalunkon is.

Hírlevél feliratkozás

Nem szeretnék lemaradni a naprakész információkról!

Közösségi oldalainkon még
több érdekes tartalom elérhető!
Folyamatban...